Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
loader

Καλωσήρθατε στο www.myq.gr.

Η NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.λαμβάνει σοβαρά υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας των συνδρομητών της, των χρηστών των υπηρεσιών της και των ιστοσελίδων της. Για τον λόγο αυτό ακολουθούμε με αυστηρότητα την παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία διασφαλίζει υψηλό επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών, τηρώντας απαρέγκλιτα το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν, συλλέγονται και διατηρούνται για τον απαραιτήτως αναγκαίο χρόνο και για καθορισμένους, ρητούς και νόμιμους σκοπούς. Τυγχάνουν δε, σύννομης και θεμιτής επεξεργασίας με διαφανή τρόπο σύμφωνα πάντα με το ισχύον νομικό πλαίσιο και κατά τρόπο που εγγυάται την ενδεδειγμένη ασφάλεια αυτών. Τα δεδομένα αυτά είναι κάθε φορά κατάλληλα, συναφή, πρόσφορα και όχι περισσότερα από όσα απαιτούνται εν όψει των ανωτέρω σκοπών, είναι δε ακριβή και, εφόσον χρειάζεται, υποβάλλονται σε ενημέρωση.


1. Στοιχεία Nova

Τα στοιχεία της Εταιρείας μας που ενεργεί ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας ως προς τα δεδομένα των συνδρομητών της, τα οποία επεξεργάζεται για την παροχή των υπηρεσιών της, έχουν ως ακολούθως:

Εμπορική Επωνυμία: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.
Διακριτικός Τίτλος: NOVA Μ.Α.Ε
Έδρα: Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, ΤΚ. 104 42
ΑΦΜ: 099936189
ΔΟΥ: ΦΑΕ Αθηνών

και τα στοιχεία του Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) της εταιρείας μας είναι:

Έδρα: Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, ΤΚ. 104 42
Email: dpo@nova.gr

Για κάθε διευκρίνιση και παροχή πληροφοριών μπορείτε να απευθύνεστε στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών Nova εδώ ενώ τα ειδικότερα δικαιώματά σας, μπορείτε να τα ασκήσετε σε οποιοδήποτε κατάστημα Nova.


2. Αντικείμενο της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Με την παρούσα πολιτική καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις, που τηρούνται από τη Nova, για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών της, των χρηστών των υπηρεσιών της και των ιστοσελίδων και των εφαρμογών της (Apps). Η πολιτική αυτή περιλαμβάνει τους κανόνες, με βάση τους οποίους προβαίνουμε σε τυχόν συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και διασφαλίζουμε την ακεραιότητα και την εμπιστευτικότητα αυτών.

Η Nova διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί και να αναπροσαρμόζει την παρούσα Πολιτική, όποτε κρίνει αυτό αναγκαίο, ενώ οι εκάστοτε αλλαγές τίθενται σε ισχύ από την δημόσια εμφάνιση αυτών στον ιστότοπο του www.nova.gr.

Σε περίπτωση κατά την οποία η χρήση οποιασδήποτε υπηρεσίας διέπεται από ειδικότερους όρους χρήσης που αφορούν την προστασία των προσωπικών δεδομένων, οι όροι αυτοί θα ισχύουν από κοινού με τους παρόντες όρους. Σε περίπτωση σύγκρουσης, υπερισχύουν οι παρόντες όροι.


3. Μέτρα Ασφαλείας

Η Nova έχει λάβει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να διασφαλίσει την τήρηση της νομοθεσίας για την προστασίας των προσωπικών δεδομένων, καθώς για την επίτευξη του κατάλληλου επιπέδου ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών της και τρίτων, των οποίων τα δεδομένα επεξεργάζεται, καθώς και των χρηστών της ιστοσελίδας της. Έχει λάβει δε, όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας προκειμένου να μην επιτρέπεται η πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα σε κανέναν άλλο πέρα από τα κατάλληλα εξουσιοδοτημένα προς τούτο πρόσωπα και μόνο για τους σκοπούς επεξεργασίας που προβλέπονται κατωτέρω.

Επιπρόσθετα η Nova εφαρμόζει αυστηρές Πολιτικές και Διαδικασίες σύμφωνα με τις οποίες ενεργούν όσοι επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα και έχουν προβλεφθεί όλα τα απαιτούμενα μέτρα για να εφαρμόζεται το ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο.


4. Νομικό πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων

Από τον Μάιο του 2018 ισχύει ο υπ’ αρ. 2016/679 Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών.

Επιπλέον, ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας, εφαρμόζεται η Οδηγία 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από αρμόδιες αρχές για τους σκοπούς της πρόληψης, διερεύνησης ανίχνευσης ή δίωξης ποινικών αδικημάτων ή εκτέλεσης ποινικών κυρώσεων κ.α.

Παράλληλα, η Nova εφαρμόζει και τη σχετική εθνική νομοθεσία, όπως ισχύει κάθε φορά. Ενδεικτικά:

  • Ν. 3471/2006 για την Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
  • Ν. 3917/2011 για τη διατήρηση δεδομένων που παράγονται ή υποβάλλονται σε επεξεργασία σε συνάρτηση με την παροχή διαθέσιμων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή δημοσίων δικτύων.
  • Ν. 2225/1994 για την προστασία της ελευθερίας και ανταπόκρισης και επικοινωνίας.
  • Π.Δ. 47/2005 «Διαδικασίες καθώς και τεχνικές και οργανωτικές εγγυήσεις για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών και για τη διασφάλιση του».
  • Ν. 4070/2012 Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων.
  • Ν. 3783/2009 για την ταυτοποίηση των κατόχων και χρηστών εξοπλισμού και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
  • καθώς και τις σχετικές Κανονιστικές Πράξεις των αρμόδιων Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.

5. Ορισμοί

Για τους σκοπούς της παρούσας Πολιτικής Ασφαλείας Προσωπικών Δεδομένων ισχύουν οι ορισμοί του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR). Όλως ενδεικτικώς ως:

«δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα» νοείται κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων») το ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο είναι εκείνο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να εξακριβωθεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως μέσω αναφοράς σε αναγνωριστικό στοιχείο ταυτότητας, όπως όνομα, σε αριθμό ταυτότητας, σε δεδομένα θέσης, σε επιγραμμικό αναγνωριστικό ταυτότητας ή σε έναν ή περισσότερους παράγοντες που προσιδιάζουν στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του εν λόγω φυσικού προσώπου,

«επεξεργασία» νοείται κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή,

«υπεύθυνος επεξεργασίας» νοείται το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή, η υπηρεσία ή άλλος φορέας που, μόνα ή από κοινού με άλλα, καθορίζουν τους σκοπούς και τον τρόπο της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα όταν οι σκοποί και ο τρόπος της επεξεργασίας αυτής καθορίζονται από το δίκαιο της Ένωσης ή το δίκαιο κράτους μέλους, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ή τα ειδικά κριτήρια για τον διορισμό του μπορούν να προβλέπονται από το δίκαιο της Ένωσης ή το δίκαιο κράτους μέλους.


6. Τρόπος συλλογής και χρόνος διατήρησης των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Η Nova συλλέγει, καταχωρεί και επεξεργάζεται διαφορετικούς τύπους δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αναλόγως των υπηρεσιών που έχετε επιλέξει να λαμβάνετε. Αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά:

i. προσωπικά δεδομένα, όπως όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνα επικοινωνίας, ΑΦΜ, αντίγραφο δελτίου ταυτότητας, διαβατηρίου (ή άλλου αντίστοιχου νομιμοποιητικού εγγράφου ταυτοποίησης προσωπικών στοιχείων), διεύθυνση email, username, password, πληροφορίες παραγγελίας προϊόντων/υπηρεσιών, διεθνής ταυτότητα εξοπλισμού κινητής τηλεφωνίας (ΙMEI), διεθνής ταυτότητα συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας (IMSI), κάρτα ταυτότητας συνδρομητή (SIM, USIM), πλήρη στοιχεία τιμολόγησης, δ/νση αποστολής προϊόντος/υπηρεσίας, επιλογή τρόπου πληρωμής, πληροφορίες εκτέλεσης πληρωμής, τα οποία:

  • παρέχετε εσείς οι ίδιοι, είτε με τη συμπλήρωση και υπογραφή της Αίτησης Σύνδεσης/Ενεργοποίησης των υπηρεσιών της Nova, είτε με τη συμπλήρωση σχετικών πεδίων στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες Nova, FREE2GO και Q,
  • αφορούν τις επικοινωνίες σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιούνται τηλεφωνικώς, με ηλεκτρονική αλληλογραφία ή/και εγγράφως,
  • καταχωρείτε εσείς οι ίδιοι με την είσοδο και χρήση του ιστοτόπου της Nova, κατά την εγγραφή στην υπηρεσία ενημέρωσης μέσω ηλεκτρονικών επιστολών (newsletter), κατά την αγορά υπηρεσιών της Nova
  • αφορούν καταγγελίες ή/και παράπονα δικά σας ή/και τρίτων σε αρμόδιες διοικητικές, αστυνομικές, εισαγγελικές, δικαστικές και εν γένει Δημόσιες Αρχές,
  • αφορούν αιτήματα αρμόδιων διοικητικών, αστυνομικών, εισαγγελικών, δικαστικών και εν γένει Δημοσίων Αρχών προς τη Nova για παροχή στοιχείων συνδρομητών της Εταιρείας μας.

ii. οικονομικά στοιχεία, όπως στοιχεία χρεώσεων των υπηρεσιών της Nova, στοιχεία εξόφλησης λογαριασμών υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, στοιχεία πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών, στοιχεία πιστοληπτικής ικανότητας, στοιχεία τα οποία αφορούν αμφισβητήσεις, οικονομικές εκκρεμότητες συνδρομητών, περιστατικά απάτης και δύνανται να προκύπτουν:

  • από τη μεταξύ ημών σύμβαση και την εκτέλεση αυτής,
  • τα παρέχετε εσείς οι ίδιοι,
  • τα έχουμε λάβει από εταιρείες ελέγχου πιστοληπτικής φερεγγυότητας, όπως ο ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ ή/και η ICAP

Η Nova υποχρεούται να τηρεί έγγραφα ή ηλεκτρονικά αρχεία (συμβάσεις, αιτήσεις συνδρομητών και λοιπή αλληλογραφία) για όσο διάστημα βρίσκεται σε ισχύ η σύμβαση σας ή λαμβάνετε εν γένει υπηρεσίες από τη Nova και επιπλέον για όσο χρόνο προβλέπεται ειδικά στο νόμο. Εφόσον μετά τη λήξη της σύμβασης βρίσκεται σε εκκρεμότητα αίτημα επίλυσης διαφοράς ή καταγγελία του συνδρομητή ενώπιον αρμόδιας διοικητικής, δημόσιας ή Δικαστικής Αρχής, η Nova οφείλει να διατηρεί τα εν λόγω δεδομένα μέχρι την οριστική επίλυση της διαφοράς.

Επίσης, τα δεδομένα κίνησης και θέσης των επικοινωνιών του συνδρομητή ή χρήστη, καθώς και τα συναφή δεδομένα που απαιτούνται για την αναγνώρισή του, διατηρούνται υποχρεωτικά, όπως ο νόμος ορίζει, επί δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία της επικοινωνίας και καταστρέφονται με το πέρας του δωδεκαμήνου με αυτοματοποιημένη διαδικασία, εκτός αν έχουν ήδη αποκτήσει πρόσβαση σε αυτά οι αρμόδιες αστυνομικές, δικαστικές, εισαγγελικές και άλλες Δημόσιες Αρχές.

Τα φορολογικά στοιχεία εξαιρούνται της διαδικασίας διαγραφής και διατηρούνται υποχρεωτικά σύμφωνα με τη φορολογική νομοθεσία.


7. Σκοπός επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων

Η Nova δύναται να επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα, όπως ο νόμος ορίζει, εφόσον η επεξεργασία είναι απαραίτητη για μία τουλάχιστον από τις ακόλουθες νόμιμες βάσεις, ήτοι:

  • για την εκτέλεση της μεταξύ ημών σύμβασης ή για να ληφθούν μέτρα σε συνέχεια αιτήσεώς σας πριν από τη σύναψη σύμβασης, ή
  • για τους σκοπούς της διαβίβασης μίας επικοινωνίας σε δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή
  • για τη χρέωση των συνδρομητών και την πληρωμή των διασυνδέσεων, ή
  • προκειμένου να συμμορφωθεί σε έννομη υποχρέωση της, ή
  • για τους σκοπούς των εννόμων συμφερόντων της, ή
  • για τη διαφύλαξη των ζωτικών σας συμφερόντων, ή άλλων φυσικών προσώπων, ιδίως, όταν πρόκειται να παρέχει, στις αρμόδιες για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης αρχές, όπως στις διωκτικές αρχές, στις υπηρεσίες πρώτων βοηθειών και πυρόσβεσης, τις απαραίτητες πληροφορίες για τον εντοπισμό του καλούντος, ή
  • για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον, ή
  • όταν έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας, όπως ενδεικτικά για λόγους διαφήμισης, απευθείας εμπορικής προώθησης και εν γένει εμπορικής έρευνας αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών της Nova,
  • καθώς και όταν οι σκοποί επεξεργασίας συνδέονται με την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας που έχετε ειδικώς αιτηθεί.

Στο ως άνω πλαίσιο:

α. Η Nova λαμβάνει, διατηρεί και επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα που της παρέχετε, καθώς και τα δεδομένα κίνησης, θέσης, όγκου δεδομένων, χρόνου χρήσης των υπηρεσιών της που παράγονται με διαφορετική νομική βάση ανά περίπτωση, όπως προεκτέθηκε. Τα προσωπικά δεδομένα σας διαβιβάζονται σε άλλους φορείς παροχής δημοσίου δικτύου εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο διασύνδεσης των δικτύων ή διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Open Network Provision), σε συνεργάτες δικαιόχρησης και σε συνεργάτες που ενεργούν για λογαριασμό της εταιρείας, σύμφωνα με τις μεταξύ ημών συμβάσεις, για το σκοπό της παροχής της σχετικής υπηρεσίας, της μετάδοσης της επικοινωνίας και της χρέωσης αυτής.

Τα προσωπικά δεδομένα σας, καθώς και οι πληροφορίες που παράγονται από τη χρήση των υπηρεσιών ή/και δικτύων, όπως: η χρήση εντός και εκτός παγίου, η χρήση roaming, ο τύπος, το μοντέλο και τα χαρακτηριστικά των συσκευών σας, δεδομένα που αναφέρονται στον τρόπο σύνδεσης και στην παραμετροποίηση των συσκευών σας, η περιοδικότητα ανανέωσης χρόνου ομιλίας στην καρτοκινητή τηλεφωνία, η εξόφληση λογαριασμών, τυγχάνουν επεξεργασίας από τη Nova με σκοπό τη βελτίωση της παροχής των υπηρεσιών της και της παροχής σχετικών προνομίων και προσφορών προς όφελος των συνδρομητών της. Με βάση τα ανωτέρω δεδομένα δύνανται να πραγματοποιούνται έρευνες ικανοποίησης των συνδρομητών με σκοπό τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών και τη διερεύνηση των τυχόν προβλημάτων που οι συνδρομητές μας δύνανται να αντιμετωπίζουν. Η Nova προκειμένου να παρέχει ποιοτικές και δίκαιες υπηρεσίες που αποσκοπούν, αφενός, στην ορθή και επωφελή για τον καταναλωτή εκτέλεση της σύμβασης, αφετέρου, στην επιδίωξη έννομου συμφέροντος της εταιρείας, προς όφελος των συνδρομητών της, επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σας με σκοπό την έγκαιρη ενημέρωσή σας πριν από τη λήξη του συμβολαίου σας ή τη λήξη του χρόνου ομιλίας σας. Επιπλέον, για τους ίδιους σκοπούς, η Nova επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σας προκειμένου να σας υποβάλει προτάσεις και προσφορές που αφορούν υπηρεσίες και προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας ώστε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών μεγιστοποιώντας για εσάς τη σχέση κόστους-οφέλους της καταναλωτικής σας δαπάνης.

β. Η Nova σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο νομικό πλαίσιο, έχει έννομη υποχρέωση να επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σας και τα μεταδεδομένα που προκύπτουν για λόγους τιμολόγησης και φορολογικής χρήσης και απόδειξης της παροχής των παραγγελθέντων και παρασχεθέντων υπηρεσιών, καθώς και να διαβιβάζει κάθε είδους προσωπικά δεδομένα σας στις αρμόδιες αστυνομικές, δικαστικές, εισαγγελικές, διοικητικές, φορολογικές και άλλες αρμόδιες Αρχές εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατόπιν έγκυρου αιτήματος αυτών, ενδεχομένως, χωρίς πρότερη ενημέρωσή σας. Επίσης, η Nova έχει έννομη υποχρέωση να πραγματοποιεί κάθε απαραίτητο εσωτερικό έλεγχο σε προσωπικά δεδομένα σας σύμφωνα με τις εσωτερικές της διαδικασίες, σε περιπτώσεις καταγγελιών, πρόληψης και εντοπισμό απάτης, για τον έλεγχο της ορθότητας τιμολόγησης, καθώς και για την αποτροπή υψηλής ασυνήθιστης χρήσης των υπηρεσιών.

γ. Η Nova σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο νομικό πλαίσιο, δύναται να διαβιβάζει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για την εκτέλεση της μεταξύ ημών σύμβασης και για τη διαφύλαξη των εννόμων συμφερόντων της ως προς την είσπραξη και εξόφληση των λογαριασμών, σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και νομικές εταιρείες. Η Nova εν προκειμένω συνεργάζεται με τις εταιρείες είσπραξης απαιτήσεων EOS MATRIX A.E., STATUS Α.Ε., PALADINO S.A., FIRST CALL Α.Ε., ORION SERVICES A.E., και διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να τροποποιεί την εν λόγω λίστα, προσθέτοντας ή αφαιρώντας εταιρείες είσπραξης, με προηγούμενη ανάρτηση της ανανεωμένης λίστας στην παρούσα Πολιτική και χωρίς περαιτέρω ενημέρωσή σας. Για το λόγο αυτό, οφείλετε να επισκέπτεσθε τον παρόντα διαδικτυακό τόπο, προκειμένου να λαμβάνετε γνώση της επικαιροποιημένης λίστας κάθε φορά.
Επίσης, η Nova δύναται να αναζητά στοιχεία που αφορούν την πιστοληπτική σας ικανότητα πριν από την ενεργοποίηση ή την αναβάθμιση της σύνδεσής σας.

δ. Η Nova, είτε κατόπιν σχετικής νόμιμης συγκαταθέσεώς σας, είτε στο πλαίσιο ειδικότερων εννόμων συμφερόντων της, είτε στο πλαίσιο εκτέλεσης της σύμβασης και ιδίως στις περιπτώσεις εκείνες όπου υφίσταται ενεργή πελατειακή σχέση, δύναται, με σκοπό την ανάπτυξη, βελτίωση και προώθηση των υπηρεσιών της, να επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα για την πάντα επίκαιρη ενημέρωσή σας για τις υπηρεσίες που λαμβάνετε ή για λόγους εμπορικής έρευνας ή/και εμπορικής προώθησης ή τέλος για λόγους βελτίωσης της ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών.

Για τους ανωτέρω σκοπούς και σύμφωνα με τις εκάστοτε οδηγίες της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) η Nova δύναται να διατηρεί κλήσεις των συνδρομητών με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ή/και με το Τμήμα Πωλήσεων, οι οποίες διατηρούνται για όσο χρόνο προβλέπεται στο νόμο.


8. Μητρώο του αρ. 11 Ν. 3471/2006

Σύμφωνα με το Ν. 3471/2006 η Nova υποχρεούται να καταχωρεί τους αριθμούς κινητής και σταθερής τηλεφωνίας των συνδρομητών της που δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για εμπορική προώθηση προϊόντων στο Μητρώο του αρ. 11, το οποίο είναι διαθέσιμο σε οιονδήποτε ενδιαφερόμενο. Αντιστοίχως συλλέγει κάθε μήνα τα Μητρώα του αρ. 11 των λοιπών παρόχων για να αποκλείσει τους εν λόγω καταχωρημένους αριθμούς από τις τηλεφωνικές κλήσεις για τους ανωτέρω σκοπούς, εφόσον δεν έχει λάβει ειδική προς τούτο αντίθετη δική σας συγκατάθεση ή εφόσον δεν συντρέχει έτερος νόμιμος λόγος επεξεργασίας.


9. Πιστοληπτικός έλεγχος

Η Nova για τη διαφύλαξη των εννόμων συμφερόντων της στο πλαίσιο του προσυμβατικού ελέγχου δύναται να αναζητά και να λαμβάνει στοιχεία που αφορούν την πιστοληπτική ικανότητα των συνδρομητών.

Ειδικότερα, με βάση την υπ’ αρ. 1/2015 Γνωμοδότηση και την υπ’ αρ. 28/2017 Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, έχει συσταθεί η εταιρεία ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ, η οποία τηρεί μητρώο στο οποίο καταχωρούνται συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι τυχόν (α) εμφανίζουν ληξιπρόθεσμη οφειλή ίση ή μεγαλύτερη των διακοσίων Ευρώ, η οποία έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη για χρονικό διάστημα άνω των ενενήντα ημερών, ή (β) εμφανίζουν ληξιπρόθεσμη οφειλή και έχουν αποσυνδεθεί από το δίκτυο ή έχουν μεταφερθεί σε άλλο δίκτυο μέσω διαδικασίας φορητότητας αριθμού χωρίς να έχουν πληρώσει κανένα λογαριασμό παρά τις νόμιμες οχλήσεις ή αρνήθηκαν να προβούν σε διακανονισμό της οφειλής τους. Η Nova δύναται να αναζητήσει στοιχεία της πιστοληπτικής σας ικανότητας, κατόπιν ελέγχου στο πληροφοριακό αρχείο οικονομικής συμπεριφοράς της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ. Για το αρχείο της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ και για πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία υποβολής του αιτήματος για την άσκηση δικαιώματος αναφορικά με τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά και για λοιπές πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ (τηλ. 210-6180011, δ/νση Λ. Κηφισίας αρ. 56 και Δελφών, Μαρούσι Αττικής, ΤΚ 15125, www.telegnous.gr) ή με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nova.

Αντιστοίχως, η Nova για τη διαφύλαξη των εννόμων συμφερόντων της στο πλαίσιο του προσυμβατικού ελέγχου δύναται να αναζητά και να λαμβάνει στοιχεία που αφορούν την πιστοληπτική ικανότητα του υποψήφιου συνδρομητή ή του συνδρομητή που αιτείται αναβάθμιση των υπηρεσιών του από την εταιρεία ICAP GROUP A.E., η οποία διατηρεί αρχείο (ICAP Database), ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς που έχουν συλλεγεί από νόμιμες πηγές, όπως δικαστήρια, υποθηκοφυλακεία, Γ.Ε.Μ.Η. και τηρεί στο πλαίσιο του έννομου συμφέροντός της. Για περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και για την τυχόν άσκηση των δικαιωμάτων σας για την προστασία αυτών μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε με την ICAP Group A.E. στο privacy@icap.grκαι να ενημερωθείτε από την Πολιτική Απορρήτου της εταιρείας στην ιστοσελίδα της https://www.icapb2b.gr/portal/web/b2b/privacy-notice, είτε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nova.


10. Άσκηση των δικαιωμάτων σας

Αναφορικά με την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν, έχετε τη δυνατότητα άσκησης των ακολούθων δικαιωμάτων, όπως:

  • δικαίωμα πρόσβασης, δηλαδή δικαίωμα να ενημερώνεστε για τα προσωπικά σας δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία μας και να αποκτάτε αντίγραφα,
  • δικαίωμα διόρθωσης, δηλαδή δικαίωμα να ζητάτε τη διόρθωση ανακριβειών και λαθών στα προσωπικά σας δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία μας,
  • δικαίωμα διαγραφής, δηλαδή δικαίωμα να ζητήσετε να διαγραφούν ή να πάψουν να χρησιμοποιούνται τα προσωπικά σας δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία μας, υπό τον όρο των ειδικότερων περιορισμών που προβλέπονται στον Γενικό Κανονισμό,
  • δικαίωμα περιορισμού, της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων σας και πάλι εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που προβλέπονται στον Γενικό Κανονισμό,
  • δικαίωμα φορητότητας, δηλαδή δικαίωμα να ζητήσετε από την Εταιρεία την απευθείας διαβίβαση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν στον οργανισμό που θα της υποδείξετε, εφόσον αυτά είναι τεχνικά δομημένα, σύμφωνα με την σχετική νομοθεσία.
  • δικαίωμα εναντίωσης-αντίταξης, στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας εκτός αν υφίστανται επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι για την επεξεργασία οι οποίοι υπερισχύουν των συμφερόντων, των δικαιωμάτων και των ελευθεριών σας ή για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων της Nova

Για την άσκηση των ανωτέρω δικαιωμάτων στην προστασία των προσωπικών δεδομένων σας, δύναστε:

  • Να μεταβείτε σε ένα κατάστημα Nova, απαραιτήτως με το δελτίο της αστυνομικής σας ταυτότητας ή άλλο νόμιμο δημόσιο έγγραφο απόδειξης ταυτοπροσωπίας.
  • Να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας στο https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn, επιλέγοντας «Άσκηση Δικαιωμάτων GDPR». Η υποβολή της φόρμας θα πρέπει να συνοδεύεται από (i) ένα ευκρινές έγγραφο ταυτοπροσωπίας (π.χ. αντίγραφο ταυτότητας, διαβατηρίου) και (ii) υπεύθυνη δήλωση μέσω του www.gov.gr.
  • Να αποστείλετε το αίτημά σας με συστημένη επιστολή και με την ένδειξη στο φάκελο «ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ-GDPR», στη διεύθυνση:

NOVA Μ.Α.Ε
Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, Αττικής, TK: 104 42

Στην περίπτωση αυτή η επιστολή-αίτημα θα πρέπει (i) να φέρει γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ/Αστυνομία και (ii) να επισυνάπτεται αντίγραφο-φωτοτυπία ταυτότητας του αιτούντα.

Σε όλως εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον καμία από τις παραπάνω επιλογές δεν είναι εφικτό να ολοκληρωθεί, δύναστε: την αίτηση να την υποβάλει πρόσωπο με δική σας εξουσιοδότηση (με γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ/ΑΤ). Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επισυνάπτονται πέραν της εξουσιοδότησης, αντίγραφα αμφοτέρων των ταυτοτήτων, του εξουσιοδοτούντα και του εξουσιοδοτούμενου.

Η Nova θα απαντήσει δωρεάν στο αίτημα σας, χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων, οπότε η ανωτέρω προθεσμία μπορεί να παραταθεί κατά δυο ακόμη μήνες, εφόσον απαιτείται, λαμβανομένων υπόψη της πολυπλοκότητας του αιτήματος ή/και του συνολικού αριθμού των αιτημάτων. Η Nova θα σας ενημερώσει για τυχόν παράταση εντός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος, καθώς και για τους λόγους της καθυστέρησης. Εάν δεν καθίσταται δυνατή η ικανοποίηση του αιτήματος σας, η Nova θα σας ενημερώσει χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο εντός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος, για τους σχετικούς λόγους και για τη δυνατότητα να υποβάλλετε καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ, καθώς και για το δικαίωμα σας να προσφύγετε ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών.

Εάν το αίτημα σας κριθεί από την Nova ως προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό, δύναται να επιβάλει την καταβολή εύλογου και ανάλογου τέλους, λαμβάνοντας υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την ικανοποίηση του ή να αρνηθεί να δώσει συνέχεια στο αίτημα σας.

Τέλος, διατηρείτε και δικαίωμα προσφυγής-καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) [Λ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, τηλ.: 30 2106475600, email: contact@dpa.gr] εφόσον θεωρείτε ότι προσβάλλονται τα δικαιώματα σας αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας.

Για την από μέρους της Nova επίλυση οιασδήποτε διευκρίνισης ή απορίας αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα, μπορείτε να επικοινωνήσετε ή και να υποβάλετε ερώτημα προς την εταιρία μας καλώντας στο 13800 για την Εξυπηρέτηση Πελατών.

11. Cookies

Η ιστοσελίδα μας και οι λοιπές ηλεκτρονικές πλατφόρμες της εταιρείας μας λειτουργούν με ηλεκτρονικά μπισκότα (cookies). Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε τις σχετικές ιστοσελίδες μας σχετικά με την από μέρους μας χρήση ηλεκτρονικών μπισκότων www.myq.gr/gr/upostirixi/politiki-cookies/

Created with Sketch.