Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
loader

ΜΗΤΡΩΟ αρ.11 § 2 του Ν. 3471/2006

Με το άρθρο 11 § 2 του Ν. 3471/2006 (όπως έχει τροποποιηθεί) προβλέπεται ότι “δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήσεων) για σκοπούς απ’ ευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς, εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής της διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου”.

Επομένως, κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών οφείλει να τηρεί έναν ειδικό κατάλογο (στο εξής Μητρώο) με στοιχεία των συνδρομητών του, οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για τους ανωτέρω σκοπούς.

Το Μητρώο είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου (νομικού ή φυσικού προσώπου) που σχετίζεται επαγγελματικά με σκοπούς διαφήμισης και ο οποίος έχει ο ίδιος την υποχρέωση να το αναζητήσει και να το λάβει υπ’ όψιν του στην όποια διαφημιστική του ενέργεια, ώστε να μην κληθούν οι τηλεφωνικοί αριθμοί που θα περιέχονται σε αυτό.


Περιεχόμενο του Μητρώου που διατηρεί η Nova

Το Μητρώο που αποστέλλεται από την Nova στους ενδιαφερομένους, κατόπιν σχετικής αιτήσεως, περιέχει μόνο τις συνδέσεις κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας των συνδρομητών της Nova, οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση για διαφημιστικούς σκοπούς.

Το Μητρώο, που αποστέλλεται στους ενδιαφερόμενους έχει μέγιστη χρονική διάρκεια ισχύος 30 ημέρες. Η ευθύνη αναζήτησης επικαιροποιημένου Μητρώου ανήκει στον αιτούντα, ο οποίος οφείλει να αναζητεί και να συμβουλεύεται κάθε φορά το πλέον πρόσφατο και επικαιροποιημένο Μητρώο της Nova.

Η Nova δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν χρήση από τον αιτούντα ή τρίτο των στοιχείων του Μητρώου διαφορετική από αυτή που προβλέπεται από το άρθρο 11 § 2 του Ν. 3471/2006.

Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της Nova να χρεώνει την παροχή του Μητρώου σύμφωνα με την εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της.


Πώς εγγράφεται/διαγράφεται συνδρομητής στο Μητρώο

Οι συνδρομητές που δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς μπορούν:

  • να απευθυνθούν στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Nova στο 13800 για συνδρομητές κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας (με χρέωση)
  • να αποστείλουν σχετικό αίτημα με συνημμένη φωτοτυπία ταυτότητος στην φόρμα επικοινωνίας
  • να επισκεφτούν ένα κατάστημα Nova
  • να αποστείλουν γραπτό υπογεγραμμένο αίτημα με συνημμένη φωτοτυπία ταυτότητος, είτε με αλληλογραφία, είτε με fax στον αριθμό 2119993342 στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Nova

Συνδρομητές, οι οποίοι καταχωρούνται στο Μητρώο και εν συνέχεια επιθυμούν να αλλάξουν την επιλογή τους και να διαγραφούν από το Μητρώο, μπορούν να το αιτηθούν μέσω ενός εκ των ανωτέρω επιλογών, εκτός της τηλεφωνικής επικοινωνίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Nova.


Πώς χορηγείται το Μητρώο σε ενδιαφερόμενους τρίτους

Για την υποβολή του σχετικού αιτήματος οι ενδιαφερόμενοι (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) μπορούν να συμπληρώσουν την “Αίτηση χορήγησης Μητρώου του αρ.11 §2 Ν.3471/2006” που υπάρχει διαθέσιμη στον παρακάτω σύνδεσμο για την Κινητή Nova και να την αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση snc@nova.gr ή στον αριθμό fax 2119993342 μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ΦΕΚ Εκπροσώπησης, φωτοαντίγραφο ΑΔΤ Νόμιμου Εκπροσώπου για νομικά πρόσωπα και φωτοαντίγραφο ΑΔΤ αιτούντος για φυσικά πρόσωπα).

Στη συνέχεια το Μητρώο θα αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναγράφεται στη σχετική αίτηση.

Κατέβασε την αίτηση εδώ.

Created with Sketch.