Q logo

Τι είναι οι Υπηρεσίες Τρίτων και πως με χρεώνουν;


Υπηρεσίες τρίτων

Οι υπηρεσίες τρίτων δεν παρέχονται από τη WIND, αλλά από άλλες εταιρείες/φορείς.

κιου τιπ

Οι εταιρείες αυτές, έχουν την αποκλειστική ευθύνη για τη συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο, καθώς και για την εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία τους.

Χρεώσιμες υπηρεσίες SMS

Κατά την αποστολή μηνύματος SMS:

  • Υπάρχει χρέωση μόνο για τα εξερχόμενα μηνύματα (αυτά που στέλνεις προς τον 5ψήφιο αριθμό)
  • Tα εισερχόμενα μηνύματα (αυτά που λαμβάνεις από τον 5ψήφιο) είναι δωρεάν (επικοινωνία με ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς, ψηφοφορίες σε shows, διαγωνισμοί κτλ)

Κατά τη λήψη μηνύματος SMS:

  • Απαιτείται εγγραφή σε συνδρομητική υπηρεσία
  • Υπάρχει χρέωση ανά εβδομάδα, δύο εβδομάδες ή ανά μήνα
  • Λαμβάνεις περιοδικά περιεχόμενο (μουσική, εφαρμογές, ταπετσαρίες, βίντεο, αθλητικά, games κλτ)
  • Η χρέωση SMS του λογαριασμού σου αφορά στη λήψη του SMS

Η εγγραφή σε υπηρεσίες που χρεώνουν με τη λήψη του μηνύματος SMS γίνεται ως εξής:

  • Ο συνδρομητής αποστέλλει δωρεάν SMS αλλά και επιβεβαιωτικό μήνυμα ή
  • Ο συνδρομητής εισάγει τον αριθμό κινητού του στο site της εταιρείας που παρέχει την υπηρεσία, λαμβάνει ένα SMS από αυτήν με απαραίτητες πληροφορίες για τη συνδρομητική υπηρεσία που επίλεξε και απαντάει με ένα δωρεάν SMS εντός πέντε λεπτών με το οποίο αποδέχεται την εγγραφή του.

Πριν την εγγραφή

  • Διάβασε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία
  • Αν έχεις αμφιβολία, μην καταχωρείς τον αριθμό του κινητού σου σε ιστοσελίδες
  • Μην αποδέχεσαι τη συμμετοχή σε διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή κληρώσεις (pop-ups, banners) καθώς ενδέχεται να συνοδεύονται με εγγραφή σε συνδρομητικές υπηρεσίες και χρεώσεις

Μετά την εγγραφή

Η αρμόδια εταιρία είναι υποχρεωμένη από τους κανονισμούς της ΕΕΤΤ να αποστείλει ενημερωτικό SMS που αναφέρει:

  • Ότι έχεις εγγραφεί στην συγκεκριμένη συνδρομητική υπηρεσία
  • Τη χρέωση των SMS
  • Τη συχνότητα που θα λαμβάνεις τα SMS (πχ 3 SMS την εβδομάδα)
  • Την εταιρία που παρέχει την υπηρεσία
  • Πώς μπορείς να διαγραφείς
  • Το τηλέφωνο και e-mail εξυπηρέτησης της εταιρείας

Η WIND στέλνει ενημερωτικό μήνυμα SMS:

  • 15 λεπτά μετά τη λήψη του χρεώσιμου SMS
  • Με τους τρόπους φραγής ειδικών αριθμών μέσω SMS

κιου τιπ

Το ενημερωτικό μήνυμα SMS το λαμβάνεις για κάθε 5ψήφιο από τον οποίο χρεώνεσαι για πρώτη φορά μέσα στους τελευταίους 4 μήνες. Αν στείλεις μήνυμα SMS σε χρεώσιμη υπηρεσία, τότε δεν θα λάβεις το ενημερωτικό μήνυμα.

Ανεπιθύμητη εγγραφή

Σε περίπτωση που λάβεις οποιοδήποτε SMS που σε ενημερώνει για εγγραφή σε συνδρομητική υπηρεσία και χρεώσεις που δεν αναγνωρίζεις ή έχεις οποιαδήποτε αμφιβολία μπορείς να:

  • Αναζητήσεις σε ποια εταιρεία ανήκει το 5ψήφιο νούμερο που έλαβες το χρεώσιμο SMS στο site της ΕΕΤΤ εδώ ή να επικοινωνήσεις μαζί μας εδώ
  • Κάνεις φραγή μέσω SMS, ώστε να μην δέχεσαι ούτε να στέλνεις χρεώσιμα μηνύματα από και προς 5ψήφια (δες εδώ πώς κάνεις φραγή)
  • Στείλεις μήνυμα «STOP» στο νούμερο που έλαβες το μήνυμα. Η εταιρία στην οποία ανήκει η υπηρεσία, θα στείλει άμεσα μήνυμα το οποίο θα επιβεβαιώνει τη διαγραφή σου ή θα ζητήσει να στείλεις επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία που θέλεις να διαγράψεις (π.χ. STOP Games)

Φραγή ειδικών αριθμών

Για τους κωδικούς SMS των σειρών 54xxx και 19xxx, μπορείς να ζητήσεις φραγή για:

  • Συγκεκριμένο κωδικό
  • Όλη τη σειρά των κωδικών 54xxx ή 19xxx
  • Το σύνολο των κωδικών 54xxx, 19xxx και 14xxx

κιου τιπ

Δες εδώ πώς κάνεις φραγή σε 5ψήφια.

 

Για τους τηλεφωνικούς αριθμούς που ξεκινούν από 901 έως 909 ή 80, μπορείς να ζητήσεις φραγή για:

  • Συγκεκριμένες αριθμοσειρές (δεκάδες ή χιλιάδες) ή συγκεκριμένους κωδικούς 14ΧΧΧ και 14ΧΧ
  • Όλες τις αριθμοσειρές που ξεκινούν από 901 ή/και 909 ή/και 80 ή 14ΧΧΧ, 14ΧΧ

Άρση φραγής

Αν θελήσεις να απενεργοποιήσεις τη φραγή, επικοινώνησε μαζί μας εδώ.

Επιπλέον πληροφορίες

Αν έχεις οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα σχετικά με τις υπηρεσίες τρίτων μπορείς να:

  • Επικοινωνήσεις μαζί μας εδώ
  • Συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας
  • Στείλεις εγγράφως το αίτημά σου στη διεύθυνση Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, Τ.Κ. 104 42
  • Έρθεις σε ένα κατάστημα WIND

Χρεώσεις

Διευκρινίσεις

Οι σχετικές πληροφορίες παρέχονται από τη WIND αποκλειστικά στα πλαίσια ενημέρωσής σου, κατόπιν προηγούμενης σχετικής ενημέρωσης των παρόχων των παρακάτω υπηρεσιών.

Παρ' όλο που η WIND καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες αυτές να είναι επικαιροποιημένες, ενδέχεται να υπάρχουν αποκλίσεις.

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σου ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την τιμολόγησή τους, θα πρέπει να επισκέπτεσαι την ιστοσελίδα του παρόχου της υπηρεσίας.

Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;

Tα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του myq.gr και για τη βελτίωση της πλοήγησής σας. Επίλεξε «Αποδοχή όλων» ή «Αποδοχή επιλογής» για τις ρυθμίσεις που επιθυμείς. Αλλαγή ρυθμίσεων