Έχεις απορίες για το λογαριασμό σου, το MyQ ή οτιδήποτε άλλο σχετικά με την Q;

Συγκεντρώσαμε τις πιο συνηθισμένες απορίες και σου τις λύνουμε εδώ

Επίλεξε κατηγορία FAQ

Τι κάρτες ανανέωσης υπάρχουν;
Ποια είναι η ελάχιστη αξία ανανέωσης;
Πόσο συχνά μπορώ να ανανεώνω τον χρόνο ομιλίας μου μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικής αγοράς χρόνου ομιλίας;
Ποιές κάρτες μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή μου;
Πώς κάνω ανανέωση χρόνου ομιλίας;
Τι δώρα παίρνει ο χρήστης όταν ανανεώνει σε κατάστημα;
Τι δώρα παίρνει ο χρήστης όταν ανανεώνει μέσω του myQ app;
Κατά λάθος αγόρασα κάρτα F2G και έχω Q.
Δεν μπορώ να καλέσω ή να δεχθώ κλήσεις.
Η ηλεκτρονική αγορά χρόνου ομιλίας καταργεί τους υπόλοιπους τρόπους ανανέωσης;
Έχω πρόβλημα κατά την διάρκεια online αγοράς χρόνου ομιλίας.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μέσω του Internet;
Πώς διαμορφώνεται το online Registration Bonus και πώς καταναλώνεται;
Ποιο είναι το bonus ανανέωσης από online κανάλια;
Κάθε πότε μπαίνει bonus ανανέωσης;
Πόσο διαρκεί ο ενσωματωμένος χρόνος από τα προπληρωμένα πακέτα και από το bonus ανανέωσης;
Πώς γίνεται η κατανάλωση του bonus ανανέωσης;
Ποιο είναι το bonus ανανέωσης από καταστήματα;
Ποια είναι τα νέα πακέτα της Q;
Πόσες φορές μπορώ να αγοράσω τα νέα πακέτα της Q και τα πακέτα για το εξωτερικό;
Τι πακέτα έχετε για εξωτερικό;
Τι πακέτα έχετε για data;
Ποια είναι τα νέα πακέτα της Q;
Τι είναι τα πακέτα κιου σταρ;
Ποια πακέτα της Q μου δίνουν την επιλογή για αυτόματη ανανεώση χρόνου και πακέτου;
Πώς ενεργοποιώ την αυτόματη ανανέωση σε πακέτο κιου σταρ;
Υπάρχει έξτρα χρέωση για την ενεργοποίηση αυτόματης ανανέωσης;
Μπορώ να απενεργοποιήσω το κιου σταρ όποτε θέλω;
Τι προνόμια έχει το κιου σταρ;
Έχει κάποια δέσμευση το κιου σταρ;
Με ποιες κάρτες μπορώ να αγοράσω πακέτο κιου σταρ;
Τα στοιχεία της κάρτας μου είναι ασφαλή;
Υπάρχει ενημέρωση όταν γίνεται η αυτόματη ανανέωση και χρεώνεται η κάρτα μου;
Μπορώ να ενεργοποιήσω ταυτόχρονα και άλλα πακέτα της Q, ενώ έχω το αυτόματο κιου σταρ ;
Τι παροχές έχει το πακέτο καρτοκινητής κιου σταρ?
Τι παροχές έχει το πακέτο καρτοκινητής κιου σταρ ΧΙΟΥΤΖ?
Πρέπει να κάνω κάτι κάθε μήνα για να έχω αυτόματη ανανέωση χρόνου ομιλίας και αυτόματη ενεργοποίηση του κιου σταρ?
Αν μου τελειώσουν τα λεπτά ομιλίας του πακέτου αυτόματο κιου σταρ μες στο μήνα, μπορώ να ανανεώσω ξανά και να πάρω αυτόματα πάλι το κιου σταρ;
Τι κερδίζω αν προγραμματίσω αυτόματη ανανέωση του κιου σταρ κάθε μήνα με την πιστωτική μου κάρτα;
Τι είναι το Roll Over?
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα λεπτά του κιου σταρ στην Ευρωπαική ένωση;
Τι είναι το καουντ νταουν οφερ;
Ποια είναι η διάρκεια κάθε οφερ;
Θέλω να έρθω στην Q. Τι θα πληρώσω;
Πόσες μέρες κάνει η ενεργοποίηση;
Για online παραγγελία κάρτας SIM, μπορώ να παραγγείλω κάρτα Micro SIM?
Πώς μπορώ να κάνω επέκταση υπολοίπου;
Ποιο νούμερο καλώ για να ενεργοποιήσω πακέτα;
Από πού μπορώ να ενεργοποιήσω τα αγαπημένα μου πακέτα Q;
Ο αριθμός μου δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα. Τι κάνω;
Πώς θα μετατρέψω το καρτοκινητό μου από F2G σε Q?
Ποια είναι η βασική χρέωση της Q;
Ποια είναι η ελάχιστη διάρκεια κλήσεων στα πακέτα της Q;
Ποια είναι η προτεραιότητα κατανάλωσης των προσφορών και των πακέτων Q που απολαμβάνω;
Πώς καταναλώνεται ο δωρεάν χρόνος ομιλίας των υπόλοιπων πακέτων και των πακέτων προς το εξωτερικό;
Που μπορώ να δω τον τιμοκατάλογο της Q;
Έχω μειωμένο υπόλοιπο από χρέωση που δεν καταλαβαίνω.
Πως μπορώ να γραφτώ στο myQ app;
Προσπαθώ να μπω στην εφαρμογή του myQ app αλλά δεν δέχεται τους κωδικούς μου. Τι μπορεί να συμβαίνει;
Πώς κάνω είσοδο στην εφαρμογή;
Ξέχασα τον κωδικό μου από την εφαρμογή. Τι κάνω;
Γιατί δεν μπορώ να δω καθόλου το περιεχόμενο των προσφορών και των πακέτων στην “ελεύθερη είσοδο” στην εφαρμογή;
Μπαίνω στην εφαρμογή χωρίς να κάνω είσοδο με τα στοιχεία μου;
Τι πληροφορίες μου δίνει η "Αρχική" σελίδα;
Πώς μπορώ να ανανεώσω το χρόνο ομιλίας μου μέσω της εφαρμογής;
Γιατί δεν μπορώ να δω μακρινά καταστήματα WIND μέσω της εφαρμογής;
Γιατί δεν μπορώ να δω τα καταστήματα WIND μέσω της εφαρμογής;
Είναι η εφαρμογή της Q δωρεάν;
Μπορώ να κάνω χρήση του λογαριασμού μου στην εφαρμογή από διαφορετικό κινητό;
Μπορώ να αλλάξω το e-mail μου στην εφαρμογή;
Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό μου στην εφαρμογή;
Πρέπει να συμπληρώνω τα στοιχεία μου κάθε φορά που ανοίγω την εφαρμογή;
Μπορώ να εγγραφώ στο newsletter της WIND/Q από την εφαρμογή;
Γιατί δεν μπορώ να εγγραφώ στο Newsletter από την εφαρμογή και μου λέει ότι είμαι ήδη εγγεγραμμένος;
Ποιες εκδόσεις τηλεφώνων υποστηρίζονται από την εφαρμογή;
Τι είναι η λήψη ενημερωτικών μηνυμάτων από την εφαρμογή;
Ποια είναι τα online πακέτα που παίρνω από το myQ app;
Το Happy Nights γιατί δεν το έχετε στην εφαρμογή;
Προσπαθώ να κάνω online ανανέωση μέσα από την εφαρμογή αλλά μου εμφανίζεται κάποιο σφάλμα και δεν ολοκληρώνεται η διαδικασία. Τι να κάνω;
Τι είναι το messenger μποτ;
Πώς λειτουργεί;
Τι μπορώ να βρω στο μποτ;
Είναι αληθινό πρόσωπο πίσω από το μποτ;
Γιατί πρέπει να καταχωρήσω το τηλέφωνο μου στο μποτ;
Υπάρχουν νομικοί όροι για τη χρήση των στοιχείων μου στο μποτ;
Γιατί δεν βρίσκω την απάντηση που ψάχνω;
Τι είναι το κονέ;
Πώς κάνω κονέ;
Πόσους φίλους μπορώ να προσκαλέσω;
Τα δώρα λήγουν;
Πότε λαμβάνουμε τα δώρα μας;
Τι κερδίζω εγώ;
Τι κερδίζoυν οι φίλοι μου;
Τι είναι το leaderboard;
Πώς θα γίνω κονέ τσάμπιον;
Τι να λέω στους φίλους μου για την Q;
Λήγει ποτέ το κονέ link μου?
Μπορώ να κοινοποιήσω το κονέ link στα social media κανάλια μου;
Τι κάνω εάν δεν έχω λάβει ακόμα το δώρο μου;
Μπορώ να δω σε τι φάση βρίσκονται τα κονέ μου;
Είμαι ήδη Q. Ποια κριτήρια πρέπει να πληρώ για να ξεκινήσω κονέ;
Ποια κριτήρια πρέπει να πληροί ο φίλος που θα προσκαλέσω για να γίνει το κονέ;
Τι είναι το tiering?
Πώς μπορώ να δω το στάτους των κονέ;
Τι είναι το Q κομιούνιτι;
Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν στο κομιούνιτι;
Έχω ξεχάσει το username/κωδικό μου, τι κάνω;
Τι κερδίζω αν κάνω εγγραφή στο κομιούνιτι;
Πώς λειτουργεί το ΣΚΟΡΜΠΟΡΝΤ;
Τι μπορώ να βρώ μέσα στο κομιούνιτι;
Τι είναι τα ΛΑΙΚΣ;
Τι είναι τα ΡΑΝΚΣ και τι τα ΓΑΛΟΝΙΑ;
Πώς βοηθάω άλλα μέλη;
Πώς ποστάρω μία ερώτηση;
Πώς λειτουργεί ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΙΔΕΩΝ;
Ποιοι είναι οι κανόνες του κομιούνιτι;
Στο κομιούνιτι τα θέματα και οι συζητήσεις αφορούν αποκλειστικά στην Q;
Ποια είναι η πολιτική διαχείρισης των πληροφοριών που ανεβαίνουν στο κομιούνιτι;
Πού μπορώ να δω όλα τα ΓΑΛΟΝΙΑ;
Μένω στο εξωτερικό. Μπορώ να αγοράσω συσκευή και να μου παραδοθεί;
Ποια είναι η διαδικασία για να αγοράσω συσκευή;
Ποια είναι η διαδικασία αποστολής της συσκευής;
Χρειάζεται να έχω λογαριασμό στο κιου σοπ για να αγοράσω συσκευή;
Πού απευθύνομαι εάν η συσκευή που παρέλαβα είναι ελαττωματική;
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης στον λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω;
Οι συσκευές πωλούνται μαζί με Q SIM κάρτα;
Οι συσκευές είναι μεταχειρισμένες;
Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω τη συσκευή που θα αγοράσω;
Οι συσκευές έχουν εγγύηση;
Μπορώ να επιστρέψω την συσκευή που αγόρασα;
Ποιες είναι οι ώρες και ημέρες λειτουργίας?
Για να κατεβάσω την εφαρμογή WhatsApp τι πρέπει να κάνω;
Πώς χρεώνομαι για τη χρήση της WhatsApp εφαρμογής;
Τι προσφορές ή πακέτα έχετε για SMS;
Πόσο χρεώνεται το SMS σας;
Γιατι δεν λαμβάνω προσφορές με sms;
Δεν θέλω να λαμβάνω SMS με προσφορές
Πότε χρεώνεται ο χρήστης πάνω απο 1 sms; Πόσοι χαρακτήρες είναι το όριο του ενός sms;
Πώς ενεργοποιώ τις ρυθμίσεις internet στη συσκευή μου;
Το κινητό μου έχει τις ρυθμίσεις δεδομένων (mobile internet) και πάλι δεν έχω πρόσβαση στο internet. Τι να κάνω;
Ποιες είναι οι ρυθμίσεις των MMS;
Πώς μπορώ να έχω το PUK;
Πώς απενεργοποιείτε ο τηλεφωνητής?
Όταν μιλάω και με καλούν, δεν αναφέρει ότι η γραμμή είναι κατειλημμένη.
Έχει η Q εφαρμογή ειδοποίησης κλήσεων;
Θέλω να απενεργοποιήσω ή να ενεργοποιήσω το internet στο κινητό μου.
Γιατί να επιλέξω την Q;
Τι μοναδικά πακέτα έχετε;
Τι διαφορετικό μου δίνει η Q για να έρθω;
Πώς μπορώ να μεταφέρω χρήματα σε άλλον συνδρομητή;
Μπορώ να δώ ποιοι άλλοι χρήστες έχουν Q από τις επαφές μου;
Θα μπορούσα να διαλέξω τον δικό μου αριθμό Q;
Πώς μπορώ να ζητήσω τα δεδομένα κίνησης του αριθμού μου;
Θα ήθελα να μην είναι ανακοινώσιμος ο αριθμός μου από τον κατάλογο της Q αλλά και από τον ενιαίο.
Ποιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών είναι διαθέσιμες όταν είμαι στο εξωτερικό;